Business case & Testimonials
Lido Caféen, Vejle
Lido havde et ønske om at komme tættere på deres kunder, og opbygge et loyalitetskoncept bygget op omkring mobile Wallet og Messenger.
Messenger og opbygningen af chatbot gør det muligt for Lido at give deres kunder en interaktiv oplevelse når deres kunder kontakter dem via de forskellige platforme de er på.
Messenger kan hjælpe med at sende ugentlige nyheds beskeder, lave konkurrencer, sende spørgeskemaer, fødselsdagskampagner til den enkelte kunde, og meget andet.
Begge platforme giver dem mulighed for at sende push notifikationer med nyheder i butikken.
Detaljeret målretning af beskeder til den enkelte kunde.
Opbygge et custom audience til markedsføring på sociale medier der ligner de kunder man har i forvejen, og meget mere.


Mobile wallet Loyalitetskort
point baseret på værdi af køb i caféen.
Tjeneren scanner kundens kort, og det opdateres automatisk
Dialogen med kunden kører automatisk via en chat robot i Messenger.
Et GPS tag på lokationen gør at kunderne bliver mindet om deres loyalitetsklub når de er indenfor 100 m af caféen.
Mulighed for at oprette specielle tilbud til loyalitets kunderne som kan indløses i caféen.

Opbygning af data
Opbygning af subscribers og kunder på loyalitetskortet i Mobile Wallet.
Over 3500 subscribers udelukkende fra organiske opslag på Facebook og scanningskoder i caféen.
Næste step er at benytte denne kundebase til at markedsføre til nogen der ligner.
Når der sendes beskeder ud til subscribers er åbnings raterne op mod 95% og klik rater op mod 50%.

Dashboard
Lido har adgang til et dashboard med komplet overblik over alt fra antal stempler der er givet, til antal installerede kort, Facebook opslag, likes, annoncer og meget mere. Dvs et komplet overblik over deres markedsføring et sted.
Det giver at øjeblikkelig overblik over hvordan den enkelte kampagne performer.
Vi har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Jesper fra GetClients.
Vores samarbejde har både været lærerigt og særdeles effektivt. Jesper har med stort engagement og på fornemmeste vis hjulpet os med vores online markedsføring på Facebook.
Vi har bl.a. fået bygget en eksklusiv loyalitetsklub for vores stamgæster samt en messenger chatbot, hvor vi kan markedsføre os direkte til gæsten/medlem.
Det har fremgået tydeligt i vores samarbejde at Jesper er utrolig dygtig og har en god evne til at kombinere teori med praksis. Han forstår sig på kunderelateret adfærd og virksomhedsdrift.
Jesper har forstået vigtigheden i at skræddersy produktet til sin kunde. Vi har/er fortsat meget glade for samarbejdet og glæder os til at se hvad fremtiden byder på.
Det har været, og er fortsat en sand fornøjelse at arbejde med Jesper.
Jesper får vores bedste anbefalinger.
Advokatgruppen, Horsens
Advokatgruppen ville gerne have bygget en chatbot og et Messenger flow der kunne hjælpe med at generere leads og permissions til at kunne hjælpe deres kunder med at få lavet et testamente.
Robotten kunne give kunderne et svar på hvordan de stod, og hvem der arvede dem ud fra deres familiesituation.
Løsningen blev en sammenkobling mellem Messenger og en automatisk og en automatisk sammenkobling til det ansvarlige personale

Opbygning af Messenger chatbot der automatisk giver kunden et svar på hvordan de står stillet, og hvem der arver efter dem.
Alt sammen ud fra civil stand, antal børn, delebørn, voksne børn osv.
Leadgenerering
Klinikken Borch & Selmer